Bastos, Rosangela PorfírioSouza, Daniel Cerdeira deSampaio, Cláudia Regina Brandão2023-03-162024-09-062023-03-132023-03-162023-03-10Bastos, Rosangela Porfírio; Souza, Daniel Cerdeira de; Sampaio, Cláudia Regina Brandão. A escola e o Transtorno do Espectro Autista: ações, relações e sentidos do processo de inclusão da criança com TEA. Manaus: editora UEA, 2023.978-85-7883-571-2https://ri.uea.edu.br/handle/riuea/2539This book addresses the school inclusion of students with Autism Spectrum Disorder (ASD), which is a neurodevelopmental disorder with psychiatric repercussions, resulting in impaired communication and social interaction, with repetitive patterns of behavior, interests or activities.Acesso AbertoEscolaCriançasAutismoA escola e o Transtorno do Espectro Autista: ações, relações e sentidos do processo de inclusão da criança com TEAThe school and the Autistic Spectrum Disorder: actions, relationships and meanings of the process of inclusion of children with ASDLivro